Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко история на моторите при 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малко история на моторите при 155

    Има ли някой по запознат с моторите при 155.. освен разликата в ширината на купетата , при моторите как стоя нещата .. чух че до 95 са преди фейса и всички мотори са с 8 клапана и верига , а след 95 само 1.8 бил с верига всички останали 1.6/1.7 / 2.0 вече били с 16 клапанови мотори .. също много ми е интересно за легендарната “155 GTA” тя с 2.0ка турбо ли е , има ли нещо общо с двигателя който е монтиран на GTV ? Като цяло какво ви е мнението за тази кола и защо не се намират екземпляри на нашия пазар ?

  • #2
    Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
    Има ли някой по запознат с моторите при 155.. освен разликата в ширината на купетата , при моторите как стоя нещата .. чух че до 95 са преди фейса и всички мотори са с 8 клапана и верига , а след 95 само 1.8 бил с верига всички останали 1.6/1.7 / 2.0 вече били с 16 клапанови мотори .. също много ми е интересно за легендарната “155 GTA” тя с 2.0ка турбо ли е , има ли нещо общо с двигателя който е монтиран на GTV ? Като цяло какво ви е мнението за тази кола и защо не се намират екземпляри на нашия пазар ?
    До преди така наречения феис моторите са все верижни и са 1.7 (без вариатор) 1.8 и 2.0.
    След феиса в купето изчезва 2.0 а след не много време и 1.8 , 1.7 се вгражда до последно.
    Когато спират с вграждането на 1.8 (верижния) почват с новите 16 клапанови а те са 1.6, 1.8 и 2.0.

    (това е за по-стандартните двигатели)
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 10:16.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Ето малко история...
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • #4
        Хубава, стегната и информативна статия. Обаче това с "обърнатия поляритет" не го разбрах. Предполагам става въпрос за това, че във вторичната намотка на всяка бобина са последователно свързани по две свещи. Поради което тяхното пробивно напрежение трябва да е 2 пъти по-малко, отколкото ако беше само по една.
        '05 166 V6
        '98 156 2.0 TS ex ...

        Comment


        • #5
          Да статията наистина беше доста интересна... Прочитайки я разбирам че 8 клапановите мотори са за предпочитане тъй като почти нямали проблеми а доколкото става ясно няма и кой знае каква осезаема разлика в динамиката ... но все пак да се върнем на двигателя с принудително пълнене при 155 GTA .. 2-литровия мотор същия ли е като този на GTV .. 2.0 190 коня ?

          Comment


          • #6
            155 GTA цивилна весия няма. Да не питаш за Q4?
            Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
              155 GTA цивилна весия няма. Да не питаш за Q4?
              Да, да .. простете моята некомпетентност .. гледам се разделят на 155Ti и 155GTA .. каква е разликата ? С какви мотори са тези животни ?

              Comment


              • #8
                Ето ти едно интересно клипче:

                https://www.youtube.com/watch?v=DRcFpmQL3bc
                Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                Comment


                • #9
                  Така и така тук се отвори дума за двигателите...
                  Да си питам и аз..

                  Някои да знае да е чул видял прочел колко издържа на "напомпване" 2.0 верижен!?
                  (до тук знаем опитно че 300 нютона и 200 коня държи, неискам да разбирам обаче по същия начин колко му е максимума)
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    Тук не мога да помогна, но преди 2 години на Калояново (Ауди сбирка) дойде едно GTV(пловдивско) 270 коня на колелата (което мисля че е малко над 300 на мотор) .. това разбира се по думите на собственика .. а турбото беше сбиртък като моето на 159-ката .. нямам на представа колко може да се напомпа ама за 12.5 секунди минаваше 400 метра .. аз за това исках да питам 2-ката турбо мотор дали е същия като на 155-гара (което е рядък екземпляр съдейки по обявите в немското мобиле)

                    Comment


                    • #11
                      Колегата Мимо говори за атмосферен мотор, ти за турбо.

                      П.С. Единственият бензинов турбо мотор слаган в 155 е 4 цилиндровото "Лампреди".
                      Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение

                        Някои да знае да е чул видял прочел колко издържа на "напомпване" 2.0 верижен!?
                        На Нено май беше над 200 коня. Но неговият май не беше верига?
                        Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                        Comment


                        • #13
                          При мен двигателя си е верижния с които си е колата.
                          2.0 но аз съм си го разредил и му "наливам" принудително въздух.
                          В началото турбината беше IHI RHB5 а в момента е с GT2871 и определено е мноого по-добре.
                          Няма от къде да разбера колко издържа тоя двигател обаче....
                          (направил съм някои нови подобрения и скоро пак ще се замерим дано не се строши)
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #14
                            Колега колко ти излезе да турбинираш T.S двигател ? Заслужава ли си? Може ли клипче да видя как се държи колата ?

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
                              Колега колко ти излезе да турбинираш T.S двигател ? Заслужава ли си? Може ли клипче да видя как се държи колата ?
                              И на мен ми е интересно да разбера
                              Alfa 147 1.6TS
                              Alfa 155 2.5 V6

                              Comment

                              Working...
                              X